tirsdag den 2. august 2011

Dag 2 - What i wore..

og ja.. hvad havde/har jeg egentlig på idag.. og passer det til vejret? svaret er NEJ. intet passer til det danske vejr, det skifter konstant.


lad os lige se engang..
Benklæder: korte sorte leggins.. perfekte i morges da Nova skulle afleveres, dårlige til markede i hals hvor solen brændte. heller ikke så fede da Nova skulle hentes i regnvejr. 

På fødderne: Helt og aldeles nøgne.. lækkert til hver en lejlighed. der er intet bedre end bare tæer. når jeg har bevæget mig udenfor huset har jeg haft brune læder sandaler på.. de er gode :D

På toppen: en sort stroptop inders, yderst en lyserød kjole med "snoninger" bagpå ved nakken..
Kjolen var egentlig meget passende i varmen, DOG skulle man nok ikke have haft toppen indenunder.. da regnen kom ... ikke så praktisk. der var toppen til gengæld god at have på.


ja jeg skulle nok bare have taget spegepølsen med... som ses i baggrunden. (: spegepølsen er navnet på min elskede regnfrakke. det er ingen hemmelighed at jeg ELSKER regntøj.. frakker og gummirøjser.. og så ud og gå i regnvejret. det er dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar