onsdag den 10. august 2011

AIGH jeg er kommet bagud

ja undskyld men jeg er kommet bagud, først røg nettet sig en tur og så .. ja så ved jeg ikke hvad undskyldningen eller er. men her kommer de forsømte dages udfordringer :D

dag 7 - something new


noget nyt?? tjaeh. noget nyt herhjemme er Nupo, og hold da lige K*** hvor går det godt. :D på den første uge har jeg smidt 3 kg og JP 7.
det e rnok lige en kur vi holder fast ved lidt endnu :P

Her er et billede af vores "nupo skuffe", der findes alt fra suppe til shakes med forskellige smage..

Dag 8 - technology


Til vores nupokur hører jo at vi skal veje det mad vi spiser udover nupoen.. og derfor har vi fået os en digital køkkenvægt. (: den er bare for smart altså. 

dag 9 - faceless selfportrait



Et selvportræt hvor jeg ikke må vise mit ansigt.. nånå. (:
Her er nogle billeder af en af mine tattoveringer, jeg synes selv at den er så fin og feminin.

Dag 10 - something i made


Mit første knyttede armbånd med rhinsten's og lavaperler, synes selv det er rigtigt fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar