søndag den 5. juni 2011

Fars dag


Det kræver mere end blot at lave børn, at blive far. Og nogle gange behøver man faktisk slet ikke at lave børn for at blive far.
Man kan være mange forskellige slags far: bonufar, stedfar, oldefar, morfar eller bare almindelig far...
men jeg har den aller aller bedste af slagsen .... goggefar.
Det kræver en vis tålmodighed pludselig at blive far til en teenager, og den tålmodighed besidder goggefar.
så TAK for det goggefar.
Men nu er det jo sådan at goggefar ikke KUN er goggefar, han er også bedstefar..
også det klare han til en guldmedalje.
og så er han jo også gift med min mor, og det er han bare en knag til :P

Jeg har stilt en lille hyggekasse til goggefar hjemme på terassen, så han bliver nok glad når han kommer hjem (:


DOG vil jeg ikke glemme at goggefar har en ligemand, Novas far.
JP jeg elsker dig (: NYS.. og det gør Nova også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar