mandag den 16. maj 2011

Kom hjem Kinamand

Nu nærmer tiden sig Juli, det er nok den måned i år jeg glæder mig aller mest til, for der kommer min bror hjem fra Kina på ferie i en hel måned. Jeg savner ham så meget og har så meget at fortælle, der er også meget jeg gerne vil høre.. fortæl mig historier om dit land, brormand. Jeg bliver aldrig træt af at høre om hans spændende liv på den anden side af jordkloden, hvor kulturen er helt rasmus-modsat.

Han har endnu ikke mødt sin lille skønne niece som bliver 9 mdr i juli når han kommer, og sikke en stor pige og som tiden dog går.
Min dejlige mand har han jo heller ikke mødt endnu, så det bliver bare rigtig underligt når han komemr hjem hehe (:

Jeg glæder mig også til at høre hvordan det går med hans firma, han er jo en knejt der vil frem i livet og det skal jeg love for at han kommer. http://www.southchinatrading.com/SitesUK/Default.aspx er så stolt af ham, se engang hvad han kan (:

Nu er det bare at fatte en pen og krydse dage af i kalenderen, det kan ikke vare længe..

1 kommentar:

  1. Det er så dejligt når ens brormand kommer hjem :)
    Kan godt forstå at du glæder dig og er sikker på at han glæder sig mindst lige så meget. Han kommer hjem og finder en Anne som er blevet rigtig voksen men ægteskab og den skønneste snøvs

    SvarSlet