lørdag den 7. maj 2011

Aften med slåsserier




Igår aftes/nat var det bokseaften!! YEAH. alt var forberedt til mindst detalje: Nova i sin seng, chokolade overtrukne jordbær, kyskager, rå æblekage, skinkestang og masser boblevand i mange forskellige varianter var på bordet, natbukser og dynefutter på, mig, min mand, min mor og min goggefar placeret i sofaen... vi var SÅ klar!!

kampene startede lidt kedeligt ud med nogen tændstikarme og nogen damer (maybe shemales) der ikke kunne slå nogen ud.. Men så kom turen til René Dif og Stig Tøfting og hold da ellers lige fast hvor var det en skæg kamp. Vi hyggede os super meget med at se vallerpat og dværgen slås, eller rettere prøve på det. selve den kamp havde været alle penge værd i sig selv, men der skulle jo komme mere.
Da Holyfield og Hr. Nielsen boksede sad vi allesammen som på nåle, det var spændende. første gang Brian fik en på lampen så han væltede hvinede vi så meget at vi kom til at vække Nova UPS. Men  det var en suuuper spændende kamp ("den som du har glædet dig til hele ugen" HØHØ) og der blev hujet og heppet trods jeg et par gange måtte spææææne op af trappen fordi Nova havde en sutte-skandale.

SÅ MOR OG GOGGEFAR, TAK FORDI I KOM OG HAVDE SÅDAN EN DEJLIG AFTEN MED OS.. VI ELSKER JER :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar