tirsdag den 29. november 2011

NEJ, det er for galt!!!!

Ja, det er det altså.
Jeg har bare været totalt inaktiv her på bloggen i meget lang tid.
Men overskuddet har desværre ikke været der pga. skolestart, arbejde og alt det huslige. :D man skal jo lige ind i en rytme efter barslen..

Nu skal det være, nu skal jeg igang igen.

Siden sidst...


Jeg er blevet blond .... HELT blond :D og jeg kan faktisk godt lide det. jeg var lidt skeptisk men det er egentlig ganske fint, hvis jeg selv skal sige det..

og så er jeg ca. 10 kg. lettere :D



Nova er blevet en stor pige på 1 år :D tillykke med det lille skat. Hun er begyndt at lege "rigtigt", leger at hun laver mad, kører en tur med sin dukke i dukkevognen og giver hende mad (: og så leget hun TIT at hun snakker i telefon haha. hvor har hun mon det fra?? ..



Og så er jeg atter gået igang med mine nørklerier.. det er juletiden der indbyder til hygge på sofaen med hækletøj og brændeovnen tændt :D

Det var det for nu, og nu skal jeg nok være ordentlig og opdatere lidt oftere igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar